Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΑΟΘ.







ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013 ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΤΗ 2009-2012 ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ

Από την παρατήρηση του συγκεκριμένου πίνακα προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα:
- Το 36,7% των μαθητών που έδωσαν ΑΟΘ έγραψε κάτω από τη βάση (10). Μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά (στοιχεία από το 2009)
- Το ποσοστό των μαθητών που έγραψε άριστα (18 έως 20) είναι κατα πολύ μειωμένο από το 2012 και το μικρότερο στη χρονική περίοδο 2009 έως και 2013, μόλις 18.69%.
- Άμεση συνέπεια της παραπάνω παρατήρησης είναι η αύξηση του ποσοστού των μαθητών που βρίσκονται βαθμολογικά στη κλίμακα 10 έως 17,9.

Με ασφάλεια λοιπόν μπορούμε να συμπεράνουμε ότι, τα φετινά θέματα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν τα δυσκολότερα στην τελευταία πενταετία. Οι φετινές επιδόσεις στο μάθημα είναι χαμηλότερες από πέρυσι. Απορίας άξιο είναι, πως ορισμένοι αναλυτές έγραψαν ότι φέτος οι μαθητές έγραψαν καλύτερα στις ΑΟΘ. Μάλλον λάθος πληροφόρηση. Πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και ιδίως όταν αντιπροσωπεύουν οργανισμούς όπως ο ΟΕΦΕ.



ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013 ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΤΗ 2009-2012 ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ

Από τον παραπάνω πίνακα επιβεβαιώνονται τα προαναφερθέντα συμπεράσματα και μάλιστα μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι φέτος οι μαθητές που έγραψαν ΑΟΘ είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό κάτω από τη βάση, από το 2007 και ύστερα.

Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο ακόλουθος πίνακας ο οποίος παρουσιάζει το % των μαθητών ανά κατεύθυνση, που έγραψαν το 2013 κάτω από τη βάση και το % που έγραψαν πάνω από τη βάση. Το συγκρίνει επίσης με το αντίστοιχο ποσοστό του 2012. 


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD#ixzz2XGQLv8GG


Γενικό συμπέρασμα για ΑΟΘ.Από τα στοιχεία μίας χρονιάς δεν μπορεί κάποιος να πει ότι η τάση είναι για να δυσκολέψουν το συγκεκριμένο μάθημα. Για να εξαχθεί ένα τέτοιο συμπέρασμα θα πρέπει η φετινή απόδοση των μαθητών να παρατηρηθεί σε μία συνέχεια χρονική. 
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο σκληρός, κάτι που απαιτεί από τους φετινούς υποψήφιους για τις οικονομικές σχολές, έγκαιρη προετοιμασία από το καλοκαίρι, με υπεύθυνους και επαγγελματίες καθηγητές. Οπότε ,αγαπητά παιδιά και αγαπητοί γονείς θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή ενός σωστού φροντιστηρίου ή ενός σωστού καθηγητή.  με αυτά δεν παίζουν....

Νίκος Κοζάκος
Αθήνα, Ιούλιος 2013.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου