Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Τμήμα Μαρκετινκ και Επικοινωνίας (Ο.Π.Α)

Το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο της διοίκησης επιχειρήσεων που ασχολείται με τη διοίκηση των αγορών στις οποίες απευθύνεται μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός. Πρόκειται για την εξωστρεφή διοικητική λειτουργία της επιχείρησης που περιλαμβάνει πολλά επιμέρους θέματα, όπως η αποτελεσματική ικανοποίηση των αναγκών της αγοράς, η δημιουργία καινοτόμων και ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών, η επικοινωνία με την αγορά, η αποτελεσματική διάθεση προϊόντων μέσω κατάλληλων εμπορικών δικτύων, η τιμολόγηση, η έρευνα και ανάλυση της αγοράς στο φως εμπειρικών δεδομένων, η κατανόηση της αγοραστικής και καταναλωτικής συμπεριφοράς, και η διαχείριση των σχετικών ανθρώπινων πόρων. 
 Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε όλες τις πληροφορίες:
http://www.aueb.gr/pages/spoudes/spoudes_TMHMA.php?depid=5




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου