Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΑΟΘ

http://www.ekpedefsi.gr/exetaseis/2013/panellinies/

http://www.ekpedefsi.gr/exetaseis/2013/panellinies/


Σχόλια,, παρατηρήσεις, επισημάνσεις:

Aπό την κατανομή των μονάδων στο σημερινό διαγώνισμα του Αοθ βλέπουμε:

1ο κεφάλαιο: 11 μονάδες

2ο κεφάλαιο: 30 μονάδες

3ο κεφάλαιο: 48 μονάδες!!!

4ο κεφάλαιο: 6 μονάδες

5ο κεφάλαιο: 5 μονάδες

Θα προτιμούσα η κατανομή των μονάδων να ήταν πιο ισομερής σε όλα τα κεφάλαια της ύλης. Υπερβολικά πολλές μονάδες στο 3ο κεφάλαιο και λίγες μονάδες στο 4ο και 5ο, μόλις 11. Ιδίως οι 5 μονάδες που εδόθησαν στο 5ο είναι πολύ λίγες. Δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο σε παλαιότερα έτη.
Το επισημαίνω, γιατί το θεωρώ άδικο για τους μαθητές που έχουν αναπτύξει οικονομική σκέψη κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

- Τα σ/λ δεν έκρυβαν παγίδες, ούτε τα πολλαπλής επιλογής.
- Η ερώτηση ανάπτυξης αναμενόμενη.
- Η ομάδα γ μου άρεσε αρκετά (για να ευλογήσω τα γένια μου είχα κάνει αντίστοιχη στους μαθητές μου. Μάλιστα την είχα ανεβάσει πρόσφατα και στο blog!)
- Η ομάδα δ ήταν παρόμοια με την άσκηση 7 σελίδα 77 του σχολικού βιβλίου με μικρές προσθήκες από 4ο κ 5ο κεφάλαιο. Ουσιαστικά εξέταζε αν οι μαθητές μπορούσαν να αναπαράγουν συγκεκριμένες τεχνικές επίλυσης ασκήσεων.

Εν κατακλείδι, τα φετινά θέματα ήταν σχετικά εύκολα, οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί σωστά δεν αντιμετώπισαν δυσκολίες στην επίλυσή τους. το μόνο που έχει κάποιος να καταλογίσει είναι η ανισομέρεια στην κατανομή θεμάτων.

Τέλο,ς να σημειώσω ότι οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, βοηθούν τους μαθητές να συγκεντρώσουν περισσότερα μόρια, κάτι που  θα πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους!!!

Νίκος Κοζάκος
31/5/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου