Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Συμβουλές για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις:



Να θυμάστε:

• Ο βαθμολογητής δεν με ξέρει.
• Ότι ξέρει για μένα είναι από το γραπτό μου.
• Το γραπτό μου θα του πει ποιός είμαι.

ΔΕΝ ξεχνώ:
• Η απάντηση κατοικεί στην ερώτηση.
• Διαβάζω προσεκτικά την ερώτηση.
• Αφού το σκέφτηκα, το γράφω.
• Aιτιολογώ τα πάντα.
• Το περισσότερο δε βλάπτει,
δεν βαριέμαι να γράψω, δεν αφαιρούνται μονάδες.
• Όλα τα λάθη είναι σημαντικά,
δεν συγχωρώ στον εαυτό μου τίποτε.
Ποτέ ΔΕΝ θα:
• Αφήσω τον βαθμολογητή περιθώριο να αμφιβάλλει.
• Χαρίσω στον βαθμολογητή μονάδες.


Κερδίζω τις εντυπώσεις όταν:
• Το γραπτό μου είναι

• Καθαρό και

• Οργανωμένο.

• Οι απαντήσεις μου δείχνουν ότι
σκέφτομαι συγκροτημένα και
καταλαβαίνω το θέμα σε βάθος.

• Αποφεύγω τα ορθογραφικά λάθη
ιδίως σε τεχνικούς όρους του μαθήματος.

ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου